dilluns, 27 d’agost del 2012

L'espígol de l'estiu



Com cada estiu l'espígol de casa ha florit, l'he collit, deixat assecar i triat. Mentre feia tot aquest ritual, anava pensant com podien ser les bossetes d'aquest any i vaig començar per aquesta tan acolorida. Tenia una mostra extreta d'Internet que no havia fet mai i que volia provar de fer. Vaig veure que era un punt ideal per a les bossetes d'espígol i ja no vaig poder parar. 

Ja se sap que quan en portes una de cap és difícil que et vingui la son. Al vespre la vaig fer i l'endemà amb el Lluc, el meu fill gran, la vam omplir dins d'un saquet de roba i ja només va fer falta tancar-la amb punt de cranc i llestos!

Les bosses de l'any passat van ser de roba i les vam fer col·laborativament amb la meva mare #petitsgransplaers. Això sí que és un plaer i dels grans. 

1 comentari:

  1. És molt bonic.M'encanta la traça que tens per combinar els colors. Sempre em dius que són restes de llanes, ha de ser molt bonic veure el munt de restes de llanes acolorides que deus tenir. M'has d'ensenyar aquest punt.

    ResponElimina