dilluns, 13 de febrer del 2012

La febre del punt de mitja

Ja fa unes setmanes que tot el que m'envolta em fa remprendre la meva afició pel punt de mitja. En aquesta primera entrada vull agrair a totes les persones que m'han engrescat en aquesta aventura: les meves companyes del taller de "gorros" que faig per a la xarxa d'intercanvi de Begues, les meves amigues de la feina amb qui contínuament comparteixo aquesta i d'altres aficions i neguits, i la meva mare que sempre és al meu costat per ajudar-me en tot allò que faig o necessito. 
Mentre enceto aquest bloc també he començat a llegir el llibre El club de los viernes de la Kate Jacobs. És un bon començament per engegar Entre llanes i fils, no creieu?





3 comentaris:

  1. Benvinguda al món del blocs de llana, patchword, ganxet,... és un no parar!! Jo crec que el millor de tot és poder-ho compartir amb aquells que entenen que fins que acabis la passada no pots dormir :)

    http://entrellanes.blogspot.com/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la raó. El millor de tot a la vida és compartir, i si és entre amigues i còmplices amb les que t'uneix una afició o mil encara més bé.
      Ens llegim i ens seguim.

      Elimina
  2. No deixes mai de sorprendre'm! :-) Espero que gaudeixis molt amb la llana i que ens ho vagis explicant...això si, hauries de fer una prèvia per tots aquells que no hem tingut mai ni agulles ni llanes a les mans! ;-)

    ResponElimina