dilluns, 20 de febrer del 2012

La tarda és meva

Aquesta tarda, com que no havia de tornar a Begues per recollir els nens de l'escola, he decidit anar fins a la botiga Oyambre a comprar material. Ja fa molts dies que vull anar de compres (llanes, agulles noves...) i avui era el dia ideal.

Primer de tot, he anat a dinar al restaurant Joséphine (Pau Claris, 147) ja era tard i gairebé tancaven la cuina, però hi he pogut menjar. Un sol plat però tenia de tot, fixeu-vos:


Després m'he acostat cap a la botiga. Quan feia cinc minuts que remenava entre llanes i fils ha arribat la meva amiga Elena i ens hem anat engrescant. Jo he comprat les agulles Knitpro que volia, dues de circulars i també unes del número 9.



També hem comprat llanes i més llanes (gruixudes, primes, llises, de colors barrejats...). Que bé que ens ho hem passat i quants projectes et passen pel cap quan ets davant d'una troca de llana i d'aquestes meravelloses agulles. Ens han tractat tan bé, que hi tornarem ben aviat. Abans haurem de treballar molt i mostrar-vos, aquí al bloc, la feina feta. Això serà d'aquí a no res...

I per acabar la tarda, me n'he anat a la perruqueria a tallar-me els cabells. Mentre m'esperava i com que les llanes em cremaven als dits ja he estrenat les agulles noves i la llana gruixuda Candy de la marca italiana Adriafils.

He tornat cap a casa guapa i amb un tresor a les mans.

2 comentaris:

  1. Carai, si que has aprofitat el dia!! Es nota quan no hi ha nens oi?

    ResponElimina
  2. I tant! Són una joia, però un dia de descans de tant en tant va molt bé. Tu estàs millor i com a conseqüència ells també.

    Rosa Maria

    ResponElimina